fbpx

Gezond eten; je wil wel maar hoe doe je dat?

Leer hoe je lekker en makkelijk kunt eten voor je gezondheid!

Puur, vers, onbewerkt en gevarieerd

Puur, vers, onbewerkt en gevarieerd zijn echt wel mijn pijlers van gezonde voeding. Gebruik je nog pakjes/zakjes en veel (voor)bewerkte voeding? Dan kun je misschien wel wat hulp gebruiken.

Ik tip altijd om kleine stappen vooruit te zetten, die dichtbij je huidige gewoonten en voorkeuren licht. Zo maak je het jezelf zo makkelijk mogelijk. Maar hoe pak je dat aan? Zodat het ook lekker en makkelijk is? Ik kan je 1-op-1 helpen en met onderstaande tools kun je ook zelfstandig aan de slag!

Wil je graag een paar kilo afvallen? Kijk dan ook eens op mijn Detox-pagina. 

Online cursus FIT met VOEDING

Leer orthomoleculair eten

Wil jij je gezondheid leren ondersteunen middels voeding? Dan is de schijf-van-vijf niet je beste keuze. In deze cursus leer je waarom en hoe je dan wèll voor je gezondheid kan leren eten! Geen ingewikkeld gedoe, puur, vers, onbewerkt en gevarieerd is de basis.

Maak fantastische stappen vooruit. In combinatie met een laboratoriumonderzoek op voedingsintoleranties stel zo je persoonlijke ideale eetpatroon samen.

Hiermee ondersteun je de hormonale balans, het vermindert darmklachten, verbeterd je energie en je vruchtbaarheid (ook voor mannen!).

Wil jij je gezondheid leren ondersteunen middels voeding? Dan is de schijf-van-vijf niet je beste keuze. In deze cursus leer je waarom en hoe je dan wèll voor je gezondheid kan leren eten! Geen ingewikkeld gedoe, puur, vers, onbewerkt en gevarieerd is de basis.

Maak fantastische stappen vooruit. In combinatie met een laboratoriumonderzoek op voedingsintoleranties stel zo je persoonlijke ideale eetpatroon samen.

Hiermee ondersteun je de hormonale balans, het vermindert darmklachten, verbeterd je energie en je vruchtbaarheid (ook voor mannen!).

Voedingscoach Vledder Fit met voeding

Handige tool

Iedere week een gevarieerd menu!

Ik heb een handige tool voor je! Iedere week ontvang je een gezond weekmenu voor 5 dagen voor het ontbijt, de lunch en het avondeten, inclusief boodschappenlijstje. Je kan eenvoudig het aantal personen per maaltijd aanpassen of je favorieten opslaan en zo zelf je weekschema samenstellen.

De zoekfunctie kun je ook gebruiken om (veelvoorkomende) voedselgevoeligheden uit te sluiten of juist recepten te selecteren met een snelle bereidingstijd.

Superhandig!

De recepten zijn standaard vrij van gluten, geraffineerde suikers en lactose.